:: A|-C@pac|nO ::

Perkongsian Seorang Aku | Apalah ertinya penulisan kalau x d baca, Apalah ertinya ilmu kalau x dikongsi..

Wednesday, December 7, 2011

cinta tak bersyarat



Apa yang diertikan tentang cinta bagimu sayang?dan apa pula erti saling memahami buatmu? mungkin maksudnya berbeza dengan maksud padaku... cinta seharusnya lebih memahami antara satu sama lain,saling mencintai malah saling memberi dan menerima..bukan seperti sekarang... seperti aku yang banyak mengerti tentang dirimu..lebih banyak mengalah walaupun bukan salahku,lebih banyak memendam rasa dan terluka... malah lebih sadis merelakan hatiku dilukai oleh dirimu.. kerana aku masih mempertahankan perhubungan ini,kerana aku sayangkan apa yang aku telah lunturkan egomu dan egoku selama ni... aku terasa seperti aku yang lebih memberi sayang,berada disisimu saat dirimu susah sedangkan keadaan diriku begini, di saat aku terluka menangis dan sunyi..kau hilang entah kemana... yang menemani diriku hanyalah air mata... ni ke cinta maksud bagimu sehingga hari ne, aku masih lagi memendam apa yang aku rasa..walau hasutan bergendang di telingaku untuk melepaskan dirimu tapi aku tak nak... .kerana aku masih lagi memberi ruang untuk dirimu bernafas.. seperti aku pernah berjanji di awal perkenalan... . seandainya kau tahu ape yang kurasa disini..seandainya kau tahu apa yang bermain di hatiku... .kerana bagiku cinta itu tak pernah bersyarat..tak juga menetapkan sebarang perundangan..tapi kau yang mensyaratkannya..ini cinta buatmu...

Artikel ini dikongsi oleh
0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana meberikan komen anda disini