:: A|-C@pac|nO ::

Perkongsian Seorang Aku | Apalah ertinya penulisan kalau x d baca, Apalah ertinya ilmu kalau x dikongsi..

Tuesday, October 25, 2011

Terima Kasih





Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

Dikeheningan malam ini, aku ingin mengucapkan ribuan, jutaan terima kasih yg tak terhingga kepada semua yg sudi melawat blog aku yg x seberapa ni.. terima kasih atas sokongan anda semua kerana tak jemu2 singgah di blog ini dan datang kembali pada hari yg lain.. untuk makluman pengunjung dan rakan2 baik di muka buku ataupun pengikut di blogger ni.

Akhirnya aku dapat jgk satu aktiviti yg berfaedah yg boleh dibuat utk mengisi masa lapang ni. Terima kasih kepada blogger2 yg lain kerana memberikan tunjuk ajar untuk mengendalikan blog ni secara langsung atau tidak. Moga apa yg dikongsikan dalam blog ni dapat memberi manfaat kepada kita semua dan aku harap ilmu yg kita perolehi ni walaupun bukan secara formal dapat disampaikan kepada kenalan2 atau sesiapa jua yg dirasakan perlu. Andai kata ada terkasar bahasa atau terlanjur bicara aku memohon ampun dan maaf. (minta maaf bukan time raya je)  akhir skali.. aku masih lagi belajar dan baru lagi dalam arena blog ni.. jadi, sebagai budak baru belajar kalau salah tu tlg tunjukkan... sekian.. 
0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana meberikan komen anda disini