:: A|-C@pac|nO ::

Perkongsian Seorang Aku | Apalah ertinya penulisan kalau x d baca, Apalah ertinya ilmu kalau x dikongsi..

Wednesday, February 1, 2012

Untuk Mereka Yang Bercinta....

Artikel ini dikongsi oleh




  • Dalam kepayahan hati berbicara, Diri ini harus tabah dan bersedia, Menghadapi kemungkinan yang tiba, Kunjungnya kadangkala tiada diduga,"

    Kejayaan sebenar adalah terletak pada tidak pernah jatuhnya seseorang... .tetapi manusia mana yang tidak pernah melakukan kesalahan. Oleh itu kejayaan yang sebenar-benarnya adalah kesanggupan tegak kembali pada setiap kali jatuh... "


  • "Ambilah Masa UnTuk Memahami HaTi Dan Perasaan Kawan,Kerana Dia Juga,Seorang Manusia; Dia Juga Ada Rasa TakuT,Ada Rasa Bimbang,Sedih Dan Kecewa,Dia Juga Ada Kelemahan Dan Dia Juga Perlukan Kawan Sebagai KekuaTan.KiTa SeLalu MelihaT,Dia KeTawa,TeTapi Mungkin Sebenarnya Dia Tidak SeTabah Yang KiTa Sangka".
  • "Jangan kerana cinta,kita gugur dari perjuangan,dan jangan kerana cinta juga,prinsip kita menjadi larut dan cair.cinta tidak semestinya akan berakhir dengan perkahwinan dan perkahwinan juga tidak semestinya akan menoktahkan titik akhir kepada percintaan.kesetiaan akan mengikat cinta,kecurangan akan meranapkan segala kemanisan cinta.sesebuah perkahwinan akan menjadi indah jika cinta terus bersama"
    :Hati & Perasaan:"mungkin Allah sengaja mehu kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul,supaya apabila kita akhirnya menemui insan yg betul,kita akan tahu bagaimana untuk bersyukur dengan nikmat pemberian dan hikmah disebalik pemberian tersebut"
0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana meberikan komen anda disini