:: A|-C@pac|nO ::

Perkongsian Seorang Aku | Apalah ertinya penulisan kalau x d baca, Apalah ertinya ilmu kalau x dikongsi..

Wednesday, December 14, 2011

Selamat Malam Sayang....




S = seandainya


E = engkau


L = lebih menyayangi dan mencintai


A = aku akan


M = mencintaimu dgn sepenuh hati


A = akan aku cuba buat engkau


T = tersenyum




M = manis


A = akan aku


L = lakarkan cinta kita umpama


A = anggerik yang


M = mekar harum




S = sayangilah aku, cintailah aku apa adanya aku


A = akan aku sematkan ketulusan cintamu di jiwa ku


Y = yang tulus ini


A = andai ikatan ini milik kita, maka terciptalah istana singgahsana


N = nan indah, untuk kita


G = genggam bersama... ..

0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana meberikan komen anda disini